نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل



دانلود بازی مزرعه بهاری (بازی آنلاین) نسخه مود شده یاقوت و سکه
جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت 15:10 | بازدید : 1022 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود مزرعه بهاری (بازی آنلاین) هک شده برای اندروید

دانلود بازی مود شده مزرعه بهاری (بازی آنلاین) هک شده پول بی نهایت

مزرعه بهاری (بازی آنلاین)

 

برای  دانلود هک بازی مزرعه بهاری (بازی آنلاین) به ادامه مطلب بروید

توضیح بازی مزرعه بهاری (بازی آنلاین)

داستان ما از جایی شروع می شه که بهار به خاطر بیماری ای که گرفته از شهر میاد به مزرعه عموش تا استراحت کنه. اما متوجه می شه اوضاع تو مزرعه اصلا آروم نیست! دختر عمو و پسر عمو هر کدوم یه کاری می کنن و آقای کشاورز داره از مزرعه سواستفاده می کنه! اگه پایه ای که هم به بهار کمک کنی تا مزرعه ی عموشو سر و سامون بده و هم تو مسابقه ی اتحادیه ها اول بشه تا تخم طلا رو ببره بیا تو مزرعه بهاری!

 

مزرعه بهاری یه بازی مزرعه داری شاد و مفرحه که توش باید با تولید محصولات و ارسال کردن سفارش ها درآمد کسب کنی و مزرعه تو آباد کنی. هر چی مزرعه آبادتر بشه درآمد هم بیشتر می شه.

 

یه عالمه محصول ریز و درشت تو بازی هست از نون سنگک بگیر تا کشک و بادمجون و کیک یزدی که هر چی بیشتر تولیدشون کنی کیفیت شون می ره بالا و می تونی با قیمت بیشتر به بقیه بفروشی.

 

تا دلت بخواد هم وسایل تزیینی تو بازی هست تا مزرعه ت رو خوشگل و خوش سلیقه بچینی و لایک بگیری.

 

این نسخه هنوز نسخه اولیه بازی مزرعه بهاری هست و ویژگی های بازی کم کم و با به روزرسانی های جدید بهش اضافه می شن. بازی رو شروع کن و همین طور که توش پیشرفت کنی بازی هم بزرگ و بزرگ تر می شه!

 

دانلود نسخه هک شده مزرعه بهاری (بازی آنلاین), دانلود رایگان نسخه هک شده مزرعه بهاری (بازی آنلاین), دانلود نسخه هک شده و بینهایت مزرعه بهاری (بازی آنلاین), دانلود هک مزرعه بهاری (بازی آنلاین) نسخه بینهایت بدون روت, دانلود مزرعه بهاری (بازی آنلاین) هک شده برای اندروید, دانلود بازی ایرانی مزرعه بهاری (بازی آنلاین) مود شده

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود هک بازی بقالی با پول بی نهایت نسخه مود شده
چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 ساعت 15:19 | بازدید : 900 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی هک شده ایرانی بقالی برای اندروید

دانلود بازی مود شده بقالی هک شده پول بی نهایت

جدیدترین ورژن بازی ایرانی بقالی اندروید

بقالی بازی جدید ایرانی و بسیار سرگرم کننده می باشد که توسط استودیوی بازی سازی ایرانی گلیم گیمز برای اندروید طراحی و انتشار شده است. در بازی شما به عنوان یک صاحب مغازه باید بقالی خود را مدیریت نمایید و فروش خوبی داشته باشید تا بتوانید محصولایت جدیدی را بخرید و مشتریان زیادی را جذب کنید! با جمع کردن پول های بیشتر از مشتریان می توانید محصولات را ارتقاء دهید تا کیفیت آن ها تغییر یابد و مشتری ها پول زیادی بابت خرید از شما، بپردازنند! اگر مشتری ها محصول را بخوان که شما ندارید آن ها صبر خواهند کرد که در صورت تموم شدن صبر، شکلات تعارف نمایید تا کمی دیگر صبر کنند و موارد مورد نیاز آن ها را بیاورید. در بازی چند شخصیت فروشنده وجود دارد که هر کدام شیوه فروش مختلفی دارند و شما می توانید با تغییر آن ها مشتری خود را افزایش دهید!

بازی بقالی نحوه بازی آسان، اما سختی را دارد که نیاز به کمی حوصله است، ولی با این حال بسیار سرگرم کننده است، مخصوصا برای کسانی که به کاسبی در مغازه یا به صاحب سوپر مارکت علاقه دارند. جدیدترین و آخرین ورژن بازی بقالی در سایت قرار گرفته که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب از لینک مستقیم دریافت نمایید و از بازی کردن لذت ببرید!

 

برخی از ویژگی های بازی بقالی :

– وجود محصولات مختلف با قیمت های متفاوت

– امکان راتقاء محصولات خود به محصول دیگر

– فروشنده های مختلف با شیواهای فروش متفاوت!

– وقت تعیین شده برای نیازهای مشتری ها

– وجود شخصیت های مختلف و جذاب

– محصولات با نام های تجاری واقعی

– مغازه زیبا و کاربر پسند

– و …

 دانلود رایگان بازی بقالی نسخه ی مود شده, دانلود نسخه هک شده بقالی بی نهایت, دانلود بازی بقالی اندروید با پول بی نهایت, دانلود بازی بقالی با الماس بی نهایت, دانلود رایگان نسخه بینهایت بقالی, دانلود رایگان نسخه هک شده و بینهایت بقالی بدون نیاز به روت, دانلود بازی بقالی با سکه و پول بینهایت, دانلود هک واقعی بازی بقالی

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود هک بازی گانگسترها با پول بی نهایت نسخه مود شده
سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ساعت 15:43 | بازدید : 1931 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی ایرانی گانگسترها مود شده

دانلود بازی گانگسترها ایرانی پول بی نهایت

 

می خوای یک گانگستر بشی؟ میتونی همه رو تحت سلطه خودت در بیاری؟ پس حمله کن – غارت کن و شهر را در دستانت نگه دار.
ارازل و اوباش، خلافکاران و رئیس گروههای تبه کاری را برای خدمت به خودت هدایت کن


ویژگی های بازی :

✔ انبار مهمات خودتو ایجاد کن و اسلحه های قوی بگیر و نیرو هایت را برای ایجاد یک گانگستری قدرتمند بکار بگیر
✔ با دیگر کاربران به صورت زنده بجنگ و آنها را نابود کن! با هزاران کاربر آنلاین در سراسر دنیا بجنگ و با آنها به صورت کاملا زنده مبارزه کن
✔ تبه کاران با سابقه و قوی را شکست بده و منابع و پول های آن ها را به غارت ببر
✔ یک جنگ گانگستری واقعی با ایجاد یک مبارزه آنلاین 50 به 50 واقعی، چه لذتی بیش از این!
✔ با سرمایه گذاری در خلاف های مختلف و بالا بردن سطح خود در حالت جند نفره گانگستری خود را بهترین دنیا کن
✔ با جلوه های ویژه کاملا منحصر به فرد که فقط در این بازی می توانید ببینید
✔ شما و دوستانتان می توانید در این بازی با هم همکاری کرده و یک گانگستری بزرگ بسازید و از بازی لذت ببرید

 


 

آموزش تقلب در بازی گانگسترها, دانلود بازی گانگسترها نسخه مود شده, دانلود نسخه مود شده بازی گانگسترها, دانلود هک بازی گانگسترها با پول بی نهایت نسخه مود شده, هک بازی گانگسترها اندروید بدون روت

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


دانلود هک بازی ارباب اژدها با پول بی نهایت نسخه مود شده
دو شنبه 4 ارديبهشت 1396 ساعت 21:25 | بازدید : 905 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی ارباب اژدها هک شده

دانلود بازی ارباب اژدها مود شده

در بازی ارباب اژدها – Dragon Lords کنترل جزیره خود را بدست بگیرید و جهان را به تسخیر خود درآورید. (با زبان فارسی)

ارباب اژدها – Dragon Lords یک بازی جذاب ترین بازی‌های استراتژی لشگرکشی با گرافیک زیبا و خیره کننده سه بعدی و جنگ های سریع و رعدآسا می باشد تا شما نهایت لذت بازی استراتژی را تجربه کنید.
با آهن و آتش حکومت پادشاهی جادویی خود را بسازید و قلعه ای تسخیرناپذیر در آن بنا کنید و با دیگر بازیکنان در سراسر جهان بجنگید.
به محیطی متفاوت وارد شوید و با دشمنان مبارزه کنید با دوستانتان اتحاد تشکیل دهید و دشمنان را به اتفاق همدیگر شکست دهید. آن‌ها را نابود سازید و با امتیازات کسب نموده، تجهیزات جدید بخرید.

 

 

دانلود بازی ارباب اژدها برای اندروید, دانلود بازی ارباب اژدها با پول بنیهایت, دانلود بازی ارباب اژدها نسخه بینهایت, دانلود بازی ارباب اژدها هک شده, دانلود بازی ارباب اژدها مود شده, دانلود بازی ارباب اژدها با لینک مستقیم

تذکر: کاربران عزیز، هیچ گونه نگرانی در مورد ذخیره نشدن بازی وجود ندارد و بازی حتی با پاک کردن و نصب مجدد آن نیز ادامه خواهد یافت.

تذکر: برای این بازی گوشی شما بایستی ۱ گیگابایت حافظه RAM داشته باشد.(تنظیمات -> برنامه -> درحال اجرا)

تذکر: در صورتی که زبان گوشی شما فارسی نیست، به داخل بازی رفته و از داخل منوی تنظیمات(settings) زبان بازی خود انتخاب کرده(select language) و به زبان فارسی تغییر دهید.

تذکر: دوستان عزیز در صورتی که بازی در دستگاهتان اجرا نشد لطفا “سیستم آپدیت” دستگاهتان را اجرا کنید تا دستگاه بروز شود سپس دوباره بازی را اجرا کنید!

 

دانلود بازی ایرانی ارباب اژدها مود شده, دانلود هک بازی ارباب اژدها پول بی نهایت, دانلود هک بازی ارباب اژدها با لینک مستقیم, دانلود نسخه هک شده بازی ارباب اژدها, دانلود بازی ارباب اژدها ایرانی پول بی نهایت, دانلود بازی هک شده ارباب اژدها برای اندروید, دانلود بازی ارباب اژدها با پول بی نهایت, دانلود نسخه هک شده ارباب اژدها کامپیوتر, دانلود بازی مود شده ارباب اژدها هک شده پول بی نهایت

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی مود شده قطار شادی هک شده پول بی نهایت
یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 ساعت 14:55 | بازدید : 152 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود نسخه هک شده بازی قطار شادی

دانلود بازی قطار شادی نسخه مود شده

دانلود بازی قطار شادی برای اندروید

پرطرفدارترین بازی ایرانی برای کودکان

قطار شگفت انگیز در راه است.
بازی قطار شادی یک مجموعه پر از بازی های سرگرم کننده به همراه آموزش برای کودکان است.

این مجموعه فقط یک بازی ساده نیست بلکه شامل ١٣  بازی مفرح برای یادگیری سه پکیج کامل اعداد ، اشکال هندسی و اعضای بدن می باشد .
بازی ها و آموزش به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده اند که کودک پس ازتسلط بر زبان فارسی می تواند اعداد و کلمات را به زبان انگلیسی نیز بیاموزد.

 

معرفی بازیها

بازی ساخت آدمک
در این بازی کودک می تواند با استفاده از یاد گرفتن اعضای بدن وصورت کارکتر های جذاب و متفاوت بسازد.

بازی تلفن کودک
این بازی یک تلفن کامل (شامل شماره گیری ، دفترچه تلفن ، ذخیره مخاطب و..) برای بچه هاست. هدف از این بازی قادر ساختن کودک به استفاده از تلفن و تمرین و تکرار اعداد است. این بازی شامل ۳ بخش می شود :

۱ . بخش شماره گیری شماره های خواسته شده از کودک

۲٫ بخش دوم که شامل آموزش شماره های ضروری به کودک و تماس گرفتن با این شماره ها به صورت مجازی است
۳٫ بخش سوم شامل ذخیره کردن مخاطبان جدید است که مخاطبان این قسمت نیز به صورت مجازی قابل شماره گیری هستند.

بازی فروشگاه
این بازی یک بازی فوق العاده با با طراحی شاد و زیباست. هدف از این بازی افزایش دید ریاضی و مفهوم جمع و تفریق به صورت خیلی ابتدایی به کودکان است.

بازی پازل
این بازی قدرت خلاقیت را از طریق ساخت تصویر با استفاده از اشکال هندسی در کودکان بالا برده؛ علاوه بر این باعث افزایش دید هندسی در کودک نیز می شود.

بازی اعداد ترتیبی
این بازی برای آموزش ترتیب اعداد به کودکان و تکرار بیش تر اعداد است.
هدف از این بازی این است که کودک قبل از شروع دوره دبستان با مفهوم ترتیب اعداد آشنا شود.

بازی بادکنک ها
یک بازی پر از بادکنکهای رنگارنگ که باعث میشود کودک با شکل اعداد بیش تر آشنا شود. در این بازی کودک باید عدد خواسته شده را از بین بادکنک های رنگارنگ پیدا کند.

بازی حافظه
این بازی علاوه بر سرگرم کردن بچه ها باعث تقویت حافظه آنها نیز میشود. این بازی شامل کارت هایی است که کودک باید تصویر پشت آنها را به خاطر بسپارد.

بازی تمرین نوشتن
این بازی یک صفحه برای تمرین نوشتن اعداد است. این بازی در واقع یک تخته سیاه مجازی است که استفاده از آن برای کودکان بسیار راحت تر از مداد و کاغذ است.

بازی جفت چین
این بازی با تکرار اشکال هندسی باعث تثبیت اشکال در ذهن کودک می شود؛ همچنین باعث تقویت قدرت قرینه یابی و تمایز بخشیدن بین اشکال هندسی میشود.

بازی حدس شکل
این بازی کمک می کند تا کودک بتواند بین اشیا در دنیای واقعی و اشکال هندسی که آموزش دیده است از طریق مثال هایی از دنیای واقعی برای هر شکل هندسی ارتباط منطقی ایجاد کند.

بازی روباه و خرگوش 
یک بازی مفرح و هیجان انگیز که علاوه بر سرگرم شدن باعث افزایش دقت و سرعت عمل کودک نیز می شود.

بازی ساعت
این بازی خود شامل چهار بخش ویژه ی آموزش ساعت در سطح ابتدایی و ساده است هدف اصلی این بازی علاوه بر تکرار اعداد، آموزش کارکردن با ساعت های دیجیتال و آنالوگ به کودکان است.

پازل اشکال

بخش نقاشی

دانلود نسخه هک شده بازی قطار شادی, دانلود بازی قطار شادی ایرانی پول بی نهایت, دانلود بازی هک شده قطار شادی برای اندروید, دانلود بازی قطار شادی با پول بی نهایت, دانلود نسخه هک شده قطار شادی کامپیوتر, دانلود بازی مود شده قطار شادی هک شده پول بی نهایت, دانلود بازی قطار شادی نسخه بی نهایت, آموزش تقلب در بازی قطار شادی, دانلود بازی قطار شادی نسخه مود شده, دانلود نسخه مود شده بازی قطار شادی
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نسخه هک شده تاکسیدو
شنبه 2 ارديبهشت 1396 ساعت 15:23 | بازدید : 4673 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی مود شده تاکسیدو Taxido برای اندروید

دانلود بازی تاکسی پول بی نهایت نسخه هک شده

دانلود بازی مود شده تاکسیدو Taxido برای اندروید, دانلود بازی تاکسی پول بی نهایت نسخه هک شده, دانلود بازی ایرانی تاکسیدو مود شده با پول بی نهایت, دانلود رایگان نسخه هک شده و بینهایت تاکسیدو, دانلود بازی تاکسیدو ایرانی پول بی نهایت, دانلود هک بازی تاکسیدو با پول بی نهایت نسخه مود شده
دانلود بازی ایرانی تاکسیدو مود شده با پول بی نهایت
دانلود رایگان نسخه هک شده و بینهایت تاکسیدو

برای دانلود بازی تاکسیدو هک شده با پول بی نهایت به ادامه مطلب بروید

 

دانلود بازی مود شده تاکسیدو Taxido برای اندروید, دانلود بازی تاکسی پول بی نهایت نسخه هک شده, دانلود بازی ایرانی تاکسیدو مود شده با پول بی نهایت, دانلود رایگان نسخه هک شده و بینهایت تاکسیدو, دانلود بازی تاکسیدو ایرانی پول بی نهایت, دانلود هک بازی تاکسیدو با پول بی نهایت نسخه مود شده

بازی تاکسیدو از جدیدترین بازی های ایرانی است منتشر شده در کافه بازار می باشد که توسط استودیوی  Glim Game یعنی سازندگان بازی های هی تاکسی و موتوری ساخته شده است و طرفدران زیادی را نیز پیدا کرده است. در این بازی شما در نقش یک راننده تاکسی هستید که وظیفه دارد تا مسافران خود را به مقصد برساند ، در ابتدای بازی شما بایستی یک اسم را برای خود انتخاب نمایید و سپس اتومبیل خود را انتخاب نمایید و یک روز کاری را شروع کنید ، البته بایستی توجه داشته باشید که قبل از حرکت کردن لاستیک ها ، لنت ،  روغن و آب ماشین خود را چک کنید تا در صورت نیاز ، آن ها را تعویض و یا تعمیر نمایید ، هر کدام از مواردی که ذکر کردیم دارای یک نوار سبز رنگ هستند که به معنای سالم بودن این قطعات می باشد و شما با خیال راحت می توانید به سراغ مسافرهای خود بروید.

بازی تاکسی ۲ برای کنترل ماشین خود مشکلی نخواهید داشت و تمامی دکمه هایی که با استفاده از آن ها بایستی اتومبیل خود را کنترل کنید در پایین صفحه قرار دارند و شما برای اعمال کارهای مختلف مانند گاز ، ترمز و … بایستی آن ها را لمس کنید و برای تغییر جهت ، گوشی خود را به طرفین حرکت دهید. در طول بازی شما لقب های مختلفی را به نسبت پیشرفت تان در رانندگی کسب خواهید کرد که هر چقدر بتوانید بهتر رانندگی کنید لقب شما بهتر خواهد شد. در طول مسیرتان در بازی با سکه هایی مواجه خواهید شد که با دریافت آن ها و همچنین کرایه مسافران می توانید در فروشگاه بازی برای خود اقلام مختلفی را بخرید ، فروشگاه بازی گستردگی خوبی دارد و در ان می توانید آیتم های مختلفی از قبیل ماشین ، بوق ، تزیینات ، آهنگ و … را برای خود تهیه نمایید و حتی می توانید راننده ی خود را عوض کنید ، البته برخی از آیتم ها مانند ماشین ها قیمت بسیار بالایی دارند که به راحتی نمی توانید ان ها را بخرید و این موضوع یکی از نقاط ضعف بازی به شمار می رود.

محیط های سه بعدی این بازی ایرانی به خوبی طراحی گردیده اند و بطور کلی گرافیک بازی قابل قبول است. در طول بازی به شما ماموریت های مختلفی مانند بوق زدن به تعداد مشخص ، ترمز کردن پشت چراغ قرمز و … محول می شود که با موفقیت پشت سر گذاشتن آن ها لقب شما در رانندگی بهبود پیدا می کند. علیرغم داشتن کم و کاستی ها در بخش های مختلف ، بازی تاکسیدو از آن دسته بازی های است که می تواند شما را برای مدت ها سرگرم کند.


دانلود بازی تاکسیدو هک شده با لینک مستقیم


عبارت های سرچ شده در این مورد : دانلود رایگان نسخه بینهایت تاکسیدو, دانلود رایگان نسخه هک شده و بینهایت تاکسیدو بدون نیاز به روت, دانلود بازی تاکسیدو با سکه و پول بینهایت, دانلود نسخه هک شده و بینهایت تاکسیدو, دانلود هک تاکسیدو نسخه بینهایت بدون روت, دانلود تاکسیدو هک شده برای اندروید, دانلود بازی ایرانی تاکسیدو مود شده, دانلود هک بازی تاکسیدو پول بی نهایت, دانلود هک بازی تاکسیدو با لینک مستقیم, دانلود نسخه هک شده بازی تاکسیدو, دانلود بازی تاکسیدو ایرانی پول بی نهایت
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نلود بازی هک شده پول بی نهایت دست فرمون برای اندروید
پنج شنبه 31 فروردين 1396 ساعت 16:10 | بازدید : 202 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی ایرانی دست فرمون مود شده

دانلود رایگان نسخه هک شده و بینهایت دست فرمون بدون نیاز به روت

بازی دست فرمون از جمله بازی های جدید و پر طرفدار ایرانی می باشد که مدت زیادی از عرضه ی آن نمی گذرد و در این مدت بیش از 100 هزار بار در کافه بازار نصب گردیده است که آماری خیره کننده و بسیار خوب به شمار می رود.در این بازی ایرانی شما در نقش یک راننده هستید و بایستی با استفاده از ماشین های مختلف در خیابان دست فرمون خودتان را به رخ بقیه بکشید ، همچنین می توانید مسافرهایی را که در گوشه ی خیابان به انتظار ایستاده اند را نیز سوار کنید. در این بازی می توانید هدایت بیش از 40 ماشین را برعهده بگیرید ، پیکان ، نیسان ، ژیان و … از جمله ماشین هایی هستند که می توانید در این بازی هدایت آن ها را برعهده بگیرید ، همچنین در این بازی شخصیت های معروفی مثل سونیک ، ماریو ، لاکپشت های نینجا ، چارلی چاپلین ، مرد عنکبوتی و … مسافرهای شما هستند.

بازی دارای دو حالت تک نفره و دو نفره می باشد ، در حالت تک نفره بایستی به تنهایی در خیابان های شهر بچرخید و اگر مسافری به پستتان خورد او را سوار کنید ، در حالت دو نفره که به صورت آنلاین می باشد بایستی یک آگهی را به ثبت برسانید می توانید با سایر دوستانتان ب صورت آنلاین به رقابت بپردازید. برای کنترل ماشین در بازی بایستی دست خود را روی صفحه نمایش بزارید و بدین ترتیب ماشین شما حرکت می کند ، اگه دست خود را در سمت راست صفحه نمایش بگیرید ماشین تان به سمت راست می رود و اگر به سمت چپ بگیرید به سمت چپ خیابان می رود ، همچنین در سر چراغ قرمزها بایستی دست خودتان را از روی صفحه نمایش بردارید تا ماشین تان متوقف شود.

 

دانلود نسخه هک شده دست فرمون , دانلود رایگان نسخه هک شده دست فرمون , دانلود نسخه هک شده و بینهایت دست فرمون , دانلود هک دست فرمون نسخه بینهایت بدون روت, دانلود دست فرمون هک شده برای اندروید, دانلود بازی ایرانی دست فرمون مود شده, دانلود هک بازی دست فرمون پول بی نهایت, دانلود هک بازی دست فرمون با لینک مستقیم, دانلود نسخه هک شده بازی دست فرمون , دانلود بازی دست فرمون ایرانی پول بی نهایت

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود رایگان بازی جنگ زرهی نسخه ی مود شده
چهار شنبه 30 فروردين 1396 ساعت 15:24 | بازدید : 618 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود نسخه هک شده جنگ زرهی

دانلود بازی جنگ زرهی با پول بی نهایت

دانلود ArmoredWar از CITYROID.COM

 امروز  تصمیم گرفته ایم که آخرین نسخه بازی جذاب، اکشن و ایرانی جنگ زرهی را برای اولین بار در ایران به صورت مستقیم برای کاربران عزیز قرار دهیم تا باعث رضایت روز افزون شما نسبت شهر اندروید شود.

به گفته سازنده بازی جنگ زرهی یک بازی اکشن جنگی اول شخص ایرانی با گرافیک سه بعدی خیره کننده است که با تانک‌ها و سلاح‌های مختلف در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنید و مانع ورود متجاوزان به خاک منطقه میشوید. بیش از 100 مرحله با حالات مختلف بازی از قبیل ماموریت‌های اصلی، مقاومت، اردوگاه، تورنمنت‌های هیجان انگیز آماده شده است.

نیروهای دشمن به وسیله ماشین های زرهی از راه زمین و هوا به مناطق ما نفوذ کرده اند، تیپ زرهی در منطقه مستقر شده و در آماده باش کامل هستند تا عملیات هایی برای پاکسازی منطقه از دشمن انجام دهند.
در پایگاه، گاراژهای بزرگی با انواع مختلف تانک وجود دارد فقط کافیه یکی را انتخاب و با آن تیراندازی کنید، هر تانک یک تیربار قدرتمند بر روی آن قرار دارد که برای نابود سریع تر دشمنان استفاده میشود. تیم تدارکات جنگ، تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته ای برای تیپ زرهی آماده کرده اند که میتوان در میدان جنگ استفاده کرد.

برخی از ویژگی ها و امکانات این بازی:

  • گرافیک خیره کننده بر روی اسمارت فون های اندروید
  • محیط های متنوع و جذاب از جمله بیابان
  • صدا گذاری و جلوه های بسیار عالی
  • دارای بیش از 8 تانک با قابلیت شخصی سازی آنها
  • تورنمنت هفتگی با چالش های مختلف
  • و ده ها امکانات دیگر

دانلود آهنگ شاد

دانلود نسخه هک شده جنگ زرهی, دانلود رایگان نسخه هک شده جنگ زرهی, دانلود نسخه هک شده و بینهایت جنگ زرهی, دانلود هک جنگ زرهی نسخه بینهایت بدون روت, دانلود جنگ زرهی هک شده برای اندروید, دانلود بازی ایرانی جنگ زرهی مود شده, دانلود هک بازی جنگ زرهی پول بی نهایت

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی مود شده قهرمانان افسانه ای هک شده پول بی نهایت
سه شنبه 29 فروردين 1396 ساعت 16:15 | بازدید : 340 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود هک بازی قهرمانان افسانه ای با باز بودن تمامی مراحل

دانلود بازی قهرمانان افسانه ای legends برای اندروید با پول بی نهایت

دانلود هک بازی قهرمانان افسانه ای با باز بودن تمامی مراحل, دانلود بازی قهرمانان افسانه ای legends برای اندروید با پول بی نهایت, دانلود بازی قهرمان افسانه ای Hero Legend نسخه بی نهایت, دانلود نسخه مود شده بازی قهرمانان افسانه ای با باز بودن تمام سطح قهرمانان, دانلود نسخه هک شده قهرمانان افسانه ای

دانلود بازی قهرمانان افسانه ای نسخه مود شده با سطح بی نهایت

دانلود بازی قهرمان افسانه ای Hero Legend نسخه بی نهایت
دانلود نسخه مود شده بازی قهرمانان افسانه ای با باز بودن تمام سطح قهرمانان

 

دانلود هک بازی قهرمانان افسانه ای با باز بودن تمامی مراحل, دانلود بازی قهرمانان افسانه ای legends برای اندروید با پول بی نهایت, دانلود بازی قهرمان افسانه ای Hero Legend نسخه بی نهایت, دانلود نسخه مود شده بازی قهرمانان افسانه ای با باز بودن تمام سطح قهرمانان, دانلود نسخه هک شده قهرمانان افسانه ای

توضیحات بازی قهرمانان افسانه ای اندروید :

هر جنگی قهرمانان خود را دارد … اما بعضی از قهرمانان افسانه میشوند.
بزرگترین نبرد دنیا آغاز شده است. قهرمانان سراسر کهکشان ها قدرت خود را به نمایش میگذارند و خود را ثابت میکنند.
اگر از بازی های اکشن استراتژی لذت میبرید، عاشق قهرمانان افسانه ای خواهید شد!

ویژگی‌ها بازی :

اکشن استراتژی پرهیجان همراه با کنترل های لمسی
نبرد های سریع و پرهیجان با کنترل لمسی طراحی شده برای اندروید.
قهرمانانی با قدرت های ویژه منحصر بفرد
۴ قابلیت ویژه منحصر بفرد برای هر قهرمان.
پیشرفت خود را در تمامی مبارزات حفظ کنید
پیشرفت سطح هر قهرمان را در تمامی مبارزات حفظ کنید و هر چقدر میخواهید آن ها را توسعه دهید
ساعت ها بازی در حالت کمپین
۴۰ نقشه منحصر بفرد اکشن استراتژی چالش برانگیز برای تمامی بازیکنان – تازه وارد ها یا حرفه ای ها


دانلود هک بازی قهرمانان افسانه ای با لینک مستقیم


عبارت های سرچ شده در این مورد : دانلود بازی hero legend مود شده, دانلود هک بازی hero legend, دانلود بازی legendary برای pc, دانلود بازی hero defense با پول بی نهایت, دانلود نسخه مود شده hero legend ,hero legend دانلود, دانلود بازی legends برای اندروید با پول بی نهایت, دانلود فیلم hero

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی Sniper X اندروید با پول بی نهایت
سه شنبه 29 فروردين 1396 ساعت 1:36 | بازدید : 379 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی Sniper X WITH JASON STATHAM با پول بی نهایت

دانلود نسخه مود شده بازی اسنایپر ایکس برای اندروید

دانلود رایگان بازی Sniper X با پول بینهایت

در Sniper X شما به عنوان یک تک‌تیر‌انداز مبارزه می‌کنید تا دنیا را از دست تروریست‌ها آزاد کنید. مبارزه‌ای که به مناطقی کشیده می‌شود که فقط یک تک‌تیرانداز می‌تواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند.

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

تک‌تیراندازی خارق‌العاده شوید :
آموزش ببینید تا به بهترین تک‌تیرانداز تبدیل شوید!
انجام صدها ماموریت در مناطق سه‌بعدی جذاب و منحصربفرد!
قابلیت شخصی‌سازی اسلحه‌تان برای تبدیل شدن به ماشین کشتاری مخوف!
درگیری نفس‌گیر با دشمنان به صورت اول‌شخص
تمرکز کردن در هنگام شلیک‌های مهم

دانلود بازی Sniper X WITH JASON STATHAM با پول بی نهایت, دانلود رایگان بازی Sniper X با پول بینهایت, دانلود بازی هک شده اسنایپر ایکس, دانلود هک بازی sniper x, دانلود نسخه مود شده sniper x, نسخه پول بی نهایت بازی Sniper X, دانلود بازی Sniper X با پول بینهایت, دانلود نسخه مود شده بازی اسنایپر ایکس برای اندروید
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی دوئل شتاب (Drag Duel) اندروید با پول بی نهایت
جمعه 25 فروردين 1396 ساعت 20:12 | بازدید : 3667 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی دوئل شتاب (Drag Duel) با پول بی نهایت

دانلود بازی هک شده دوئل شتاب (Drag Duel) برای اندروید

دوئل شتاب (Drag Duel)

شورلت کامارو دوست دارین یا فورد موستانگ و ...
طراحی ماشین های مدل جدید پرقدرت و سوپراسپرت به اتمام رسید.

*** نکته مهم : دوستان توجه داشته باشید که "دوئل شتاب" یک بازی فارسی سه بعدی با کیفیت گرافیکی بالا و مشابه کنسول روی گوشی موبایل و تبلت هست که:

- مینیمم سخت افزار مورد نیاز برای نصب:  حداقل ۱ گیگابایت حافظه RAM

آسفالت رو رنده کن و زمین رو به لرزه بنداز !

عاشق سرعت و ماشین‌های اسپورت هستی؟ تا حالا پشت فرمان یک ماشین پر قدرت و اسپورت نشستی؟ دوست داری ماشین خودت رو تا سرحد مرگ شخصی‌سازی کنی؟ بازی دوئل شتاب مخصوص شما خوره‌های خودرو و سرعت ساخته شده!

با دوئل شتاب خودتو برای رقابت نفس‌گیر آماده کن و به بقیه نشون بده که سریع‌ترین و بهترین راننده هستی و کسی نمی‌تونه به گرد پات برسه! به قول دوئل شتابی‌ها، آسفالت رو رنده کن و زمین رو به لرزه بنداز!

گرافیکی فراتر از یک بازی موبایل

گرافیک خوب، همه چیز را بهتر می‌کند. هر چقدر هم که یک بازی دیزاین خوبی داشته باشه، اما گرافیکش قوی نباشه فایده نداره. دوئل شتاب یه بازی در حد گرافیک PC رو به موبایل آورده و مطمئنا تو این سبک از بازی‌ها بی‌رقیبه. برای بازی 30 ماشین خفن طراحی شده که جزییات گرافیکی‌شون عالیه و مطمئنا باعث میشه از گرافیک بازی لذت ببرید.


★ طراحی بی‌‎نظیر خودروها

★ امکان شخصی‌سازی تمام خودروها با جزییات بالا

★ منوی زیبا و ریسپانسیو

★ گرافیک خارق‌العاده محیط مسابقه

دانلود آهنگ شاد

دانلود اینترنت | پورتال سرگرمی و تفریحی ایرانی

دانلود بازی دوئل شتاب (Drag Duel) با امکانات نا محدود, دانلود بازی دوئل شتاب (Drag Duel) نسخه مود شده یاقوت و سکه, نسخه هک شده دوئل شتاب (Drag Duel), دانلود رایگان بازی دوئل شتاب (Drag Duel) نسخه ی مود شده, دانلود نسخه هک شده دوئل شتاب (Drag Duel) بی نهایت, دانلود بازی دوئل شتاب (Drag Duel) اندروید با پول بی نهایت, دانلود بازی دوئل شتاب (Drag Duel) با الماس بی نهایت

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نسخه مود شده بازی Grow Castle
پنج شنبه 24 فروردين 1396 ساعت 18:44 | بازدید : 356 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی Grow Castle برای اندروید

دانلود بازی Grow Castle اندروید

دانلود رایگان بازی Grow Castle با پول بینهایت

برای دانلود نسخه مود شده روی عکس زیر کلیک کنید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

بازی مهیج و اکشن GrowCastle یک بازی دفاعی است که در آن باید قلعهٔ خود را از حملهٔ دشمنان در امان نگه‌ دارید. در این بازی باید نیرو‌های خود را روی برجک نگهبانی قرار دهید تا از قلعه محافظت کنید و سربازانی که به شما حمله‌ور شده‌اند را از بین ببرید.هر چه بیشتر در برابر حملات دفاع کنید، سریع‌تر می‌توانید نیرو‌های خود را تقویت کرده و برای حملات بزرگتری آماده شوید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به داشتن بیش از ۸۰ قهرمان با قابلیت‌های مختلف اشاره کرد.

دانلود رایگان بازی Grow Castle برای اندروید, دانلود رایگان بازی Grow Castle با پول بینهایت, دانلود بازی رقابتی Grow Castle برای پلتفرم اندروید, هک Grow Castle برای اندروید, دانلود بازی Grow Castle اندروید هک شده, دانلود بازی Grow Castle اندروید
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نسخه مود شده بازی مارمولک
چهار شنبه 23 فروردين 1396 ساعت 16:27 | بازدید : 152 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هک بازی مارمولک و روش مود کردن بازی مارمولک

دانلود نسخه هک شده مارمولک

بازی مارمولک

با دوستات رقابت کن و مارمولک درون خودت رو بشناس!

تو این بازی دانش کلمات خودتون رو به چالش بکشین! می تونین با بازی با کامپیوتر خودتون رو برای رقابت اصلی با دوستاتون آماده کنین. آیتم های فروشگاه هم همیشه می تونن به شما کمک کنن و البته به رقیب تون هم ضد حال بزنن! مارمولک خوانده هم همیشه تو بازی هستش که با راهنمایی هاش به شما کمک کنه.

این بازی یه بازی کلمات به صورت رقابتی هستش. به عنوان یک مارمولک، در واقع شما باید سعی کنین که با شناسایی و وارد کردن کلمات از بین حروف های داده شده، سریع تر از رقیبتون از کوه بالا برین و اول بشین. هر چقدر کلمه تون طولانی تر باشه، بهتره و سریعتر می تونین از کوه بالا برین. البته کلمه تون حتما باید با معنا باشه!

دیکشنری بازی بیش از 38 هزار لغت داره، ولی بازم جا برای بهبود داره. به خاطر همین یه بخش تو منو هست که از طریق اون می تونین کلمات پیشنهادی تون رو که تو بازی نیستن به ما معرفی کنین که ما بعد از بررسی به بازی اضافه کنیم. البته به ازای معرفی هر کلمه جدید یه مقدار سکه هم جایزه می گیرین!

 

دانلود بازی

دانلود آهنگ شاد

دانلود نسخه هک شده مارمولک, دانلود رایگان نسخه هک شده مارمولک, دانلود نسخه هک شده و بینهایت مارمولک, دانلود هک مارمولک نسخه بینهایت بدون روت, دانلود مارمولک هک شده برای اندروید, دانلود بازی ایرانی مارمولک مود شده, دانلود هک بازی مارمولک پول بی نهایت, دانلود هک بازی مارمولک با لینک مستقیم

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی معجون اندروید با پول بی نهایت
سه شنبه 22 فروردين 1396 ساعت 17:52 | بازدید : 363 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی ایرانی معجون مود شده


دانلود بازی هک شده معجون برای اندروید


https://s.cafebazaar.ir/1/upload/icons/ir.unides.majoon.png

توضیح

 

+بازی جدید « بازی زمان دار ترکیبی »
"چالش هوش در قالب اطلاعات عمومی و کلمات"
اینک با فریدون همراه شوید و به عمق داستان هیجان انگیز و تاثیرگذار او وارد شوید

فصل اول : نجات شهر   +   فصل دوم : ازدواج با شاهزاده

"تجربه ای متفاوت"

همه چیز از آنجا شروع شد که سرزمینی که فریدون آهنگر در آن زندگی میکرد دچار بیماری عجیبی شد که همه از درمان آن اظهار ناتوانی میکردند

حال همه نگاه ها به سمت این آهنگر شجاع هست تا سرزمین خود را نجات دهد

  • + بازی زمان دار با کلمات ترکیبی (دو بخشی)

  • +  با چرخونک شانس؛ شانستو امتحان کن و سکه جایزه بگیر!

  • + دریافت سکه جایزه با موفقیت در بخش "سوال جواب"


این بازی علاوه بر جنبه چالشی بودن در زمینه کلمه یابی و اطلاعات عمومی ، شما را در فضایی داستانی قرار میدهد و هدفی را برای شما مشخص میکند که با رسیدن به آن یک سرزمین را نجات خواهید داد...

این سرگرمی از گرافیک و شخصیت پردازی ایرانی الهام گرافته است و داستان آن ، شما را با خود همراه خواهد کرد

طرفداران این بازی .. لطفا با دادن ستاره ما را دلگرم کنید

در صورت مشاهده هر گونه مشکل ، ابتدا از طریق پشتیبانی تلگرام داخل بازی و یا ایمیل ما ، با ما در میان بگذارید....


دانلود رایگان بازی معجون نسخه ی مود شده, دانلود نسخه هک شده معجون بی نهایت, دانلود بازی معجون اندروید با پول بی نهایت, دانلود بازی معجون با الماس بی نهایت, دانلود رایگان نسخه بینهایت معجون, دانلود رایگان نسخه هک شده و بینهایت معجون بدون نیاز به روت, دانلود بازی معجون با سکه و پول بینهایت, دانلود هک واقعی بازی معجون

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی مربی برتر اندروید با پول بی نهایت
دو شنبه 21 فروردين 1396 ساعت 16:30 | بازدید : 185 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )
دانلود رایگان نسخه هک شده مربی برتر

دانلود هک بازی مربی برتر پول بی نهایت
http://bayanbox.ir/view/7172826529063635689/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%87%DA%A9-%D8%B4%D8%AF%D9%87.jpeg

یکی از محبوب ترین بازی های گوگل پلی با دانلود بیش از 50،000،000 بار در این مارکت هم اکنون در کافه بازار در دسترس ایرانیان قرار داده شده است.
  1. حرفه ای ترین بازی مربی گری فوتبال دنیا!
  2. بدون نیاز به دانلود دیتا و کاملا فارسی

آیا حس می کنید که می توانستید شما نیز یک سرمربی و یا مربی یکی از باشگاه ها شوید؟ آیا میخواهید به مربی تیم مورد علاقه خود تبدیل شوید؟

آیا از سرمربی تیم مورد علاقه خود، ناراضی هستید و فکر می کنید که شما می توانستید بهتر عمل کنید؟ مربی برتر این شانس را به شما می دهد! این بازی کاملا رایگان است و شما می توانید هدایت کامل همه باشگاه های واقعی خارجی و داخلی را به عهده بگیرید! و به سایر مربیان بفهمانید که شما بهترین هستید

باشگاه خود را انتخاب کنید و همه چیز را مدیریت کنید: چیدمان، تاکتیک ها، تمرین، نقل و انتقالات و بیشتر !

  1. بیش از 50 میلیون بازیکن فعال در سراسر جهان!
  2. با دوستان خود رقابت کنید!
  3. امتیاز 4.4+ در پلی استور برای چندین سال!
  4. رایگان دانلود کنید و بازی کنید!

سرمربی برتر یک بازی مدیریت فوتبال اعتیاد آور است، که به شما اجازه میدهد مانند مربی واقعی تیم مورد علاقه خود رفتار کنید. شما مسئول انتخاب چیدمان، خرید و فروش بازیکنان، تمرین و دیگر جنبه های تیم هستید.

به یک مهاجم جدید نیاز دارید؟ مشاور های خود را به اسپانیا ارسال کنید!

زمین بازی شما به اندازه کافی خوب نیست؟ زمین و استادیوم و تمام ساختمان های مدیریتی خود را برای داشتن یک تیم حرفه ای ارتقا دهید!

بازیکن محروم دارید؟ به وکیل خود بگویید آن را پیگیری کند!

پس از اینکه باشگاه را مدیریت کردید، هر روز یک بار یک مسابقه برگزار می شود. آماده سازی تیم تان به خود شما بستگی دارد، پس مطمئن شوید نتایج خوبی به دست می آورید. و چه چیزی جالب تر از مقایسه کردن مهارت های شما با دوستانتان است؟

همین حالا و به طور رایگان تیم مورد علاقه خود را برای کسب شهرت و پیروزی هدایت کنید ...

تو بازی می بینیمت ، موفق باشی مربی :-)

دانلود بازی هک شده مربی برتر برای اندروید, دانلود بازی مربی برتر با پول بی نهایت, دانلود نسخه هک شده مربی برتر کامپیوتر, دانلود بازی مود شده مربی برتر هک شده پول بی نهایت, دانلود بازی مربی برتر نسخه بی نهایت, آموزش تقلب در بازی مربی برتر, دانلود بازی مربی برتر نسخه مود شده, دانلود نسخه مود شده بازی مربی برتر, دانلود هک بازی مربی برتر با پول بی نهایت نسخه مود شده

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نسخه مود شده و بینهایت کرم مرگبار Death Worm بدون نیاز به روت
یک شنبه 20 فروردين 1396 ساعت 13:37 | بازدید : 590 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی آرکید کرم مرگبار برای اندروید

دانلود بازی Death Worm برای اندروید

(نسخه معمولی + مود)

در این پست یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک اکشن برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. در بازی Death Worm شما هدایت یک هیولای بسیار خون خار را بر عهده دارید که تمام شهر را برهم ریخته است. حتی ارتش آمریکا هم نتوانسته جلوی این هیولا را بگیرد. با خود نگویید که این موجود چیست؟ برای فهمیدنش به دانلود و نصب این بازی بپردازید تا بدانید هیجان این بازی ساعات ها شما را سرگرم خود می کند که حتی سوالاتتان را فراموش خواهید کرد. برای دانلود به ادامه نوشته بروید …..

 

ویژگی های بازی :

  •  ۴ محیط متفاوت برای بازی
  • بیش از ۶۰ مرحله جذاب
  • حالت های مختلف برای بازی کردن
  • در هر مرحله جدید هیولاء شکلی جدید پیدا می کند
  • همه چیز را نابود کنید

 

هک بازی کرم مرگبار Death Worm و روش مود کردن بازی کرم مرگبار Death Worm, دانلود بازی کرم مرگبار Death Worm با امکانات نا محدود, دانلود بازی کرم مرگبار Death Worm نسخه مود شده یاقوت و سکه, نسخه هک شده کرم مرگبار Death Worm, دانلود رایگان بازی کرم مرگبار Death Worm نسخه ی مود شده, دانلود نسخه هک شده کرم مرگبار Death Worm بی نهایت, دانلود بازی کرم مرگبار Death Worm اندروید با پول بی نهایت, دانلود بازی کرم مرگبار Death Worm با الماس بی نهایت, دانلود رایگان نسخه بینهایت کرم مرگبار Death Worm, دانلود رایگان نسخه هک شده و بینهایت کرم مرگبار Death Worm بدون نیاز به روت, دانلود بازی کرم مرگبار Death Worm با سکه و پول بینهایت, دانلود هک واقعی بازی کرم مرگبار Death Worm

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی مسابقات مشت زنی Real Boxing نسخه مود شده
شنبه 19 فروردين 1396 ساعت 14:0 | بازدید : 165 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی مسابقات مشت زنی Real Boxing بدون نیاز به دیتا برای اندروید

دانلود رایگان بازی مسابقات مشت زنی بدون نیاز به دیتا

دانلود رایگان بازی مسابقات مشت زنی Real Boxing بدون نیاز به دیتا

برای دانلود بازی مسابقات مشت زنی به ادامه مطلب بروید

اگر از دوستداران ژانر ورزشی باشید و از تلفن‌های همراه به‌عنوان یک ابزار بازی استفاده می‌کنید، بی‌شک نام Real Boxing برایتان آشنا خواهد بود. اثری متفاوت و البته اعتیادآور که با آمار دانلود بیش از ۵۰ میلیون نسخه، یکی از بهترین‌ها در ژانر خود به حساب می‌آید. اما آیا مایل هستید این بازی را با زبان فارسی انجام دهید؟ با ما در ادامه همراه باشید.

بازی علاوه بر بخش داستانی، از قابلیت بازی کردن چندنفره به‌صورت هم‌زمان نیز پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین شما می‌توانید مبارز خود را در طول مراحل شخصی‌سازی کنید و به واسطه‌ی این قابلیت تجربه‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید.

دانلود رایگان بازی مسابقات مشت زنی Real Boxing بدون نیاز به دیتا دانلود رایگان بازی مسابقات مشت زنی Real Boxing بدون نیاز به دیتا دانلود رایگان بازی مسابقات مشت زنی Real Boxing بدون نیاز به دیتا

برای دانلود بازی روی عکس زیر کلیک کنید

download from dlfreesoftware.com

دانلود بازی مسابقات مشت زنی Real Boxing بدون نیاز به دیتا برای اندروید, دانلود رایگان بازی مسابقات مشت زنی Real Boxing بدون نیاز به دیتا, دانلود بازی کرک شده مسابقات مشت زنی Real Boxing, دانلود بازی هک شده رییل ریل بوکسینگ, دانلود رایگان بازی مسابقات مشت زنی بدون نیاز به دیتا, دانلود بازی مود شده مسابقتان زنی Real Boxing

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود هک بازی سیمرغ با پول بی نهایت نسخه مود شده
جمعه 18 فروردين 1396 ساعت 15:33 | بازدید : 803 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی ایرانی سیمرغ برای اندروید

دانلود بازی ایرانی سیمرغ

دانلود بازی رایگان سیمرغ برای اندروید

 

همین حالا یکی از اکشن ترین بازی های ایرانی را تجربه کنید

بازی ماجرایی و هیجان انگیز سیمرغ با کیفیت HD، نخستین و کامل ترین و با کیفیت ترین بازی شبیه ساز سه بعدی پرواز با هلیکوپتر کبری ساخته شده در ایران می باشد
نخستین بازی ایرانی سه بعدی پرواز که دارای انیمیشن های کوتاه مرتبط با موضوع در داخل بازی نیز می باشد
بازی سیمرغ برگرفته شده از سریالی با همین نام است که در سال ۱۳۷۱ ساخته شده و در آن سریال به نقش آفرینی خلبانان نامی و دلاور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سالهای نخست جنگ تحمیلی پرداخته شده بود. این بازی با کیفیت HD در سبک اکشن و هیجان انگیز و بصورت شبیه ساز سه بعدی پرواز با هلیکوپتر ساخته شده و جمعا دارای دو فصل و هر فصل دارای ۶ مرحله ای می باشد.
در طول بازی بازیکن به ترتیب با دو شخصیت والای شهید کشوری و شهید شیرودی به پرواز درآمده و به سوی اهداف ثابت و متحرک و پایگاههای بعثی حمله نموده و اهداف تعیین شده در هر ماموریت را منهدم خواهد کرد. در پایان هر فصل از بازی، انیمیشن کوتاه صحنه شهادت هریک از این دو شهید بزرگوار به تصویر کشیده شده است.

دانلود بازی رایگان سیمرغ برای اندروید
دانلود بازی رایگان سیمرغ برای اندروید
دانلود بازی رایگان سیمرغ برای اندروید

برای دانلود بازی سیمرغ روی عکس زیر کلیک کنید

download from dlfreesoftware.com

برای دانلود راحت تر تصویر زیر را اسکن کنید

دانلود بازی ماشینی سایه مسابقه Shadow Racer با کد QR

دانلود بازی ایرانی سیمرغ برای اندروید, دانلود بازی رایگان سیمرغ برای اندروید, دانلود نسخه کامل بازی سیمرغ, دانلود بازی سیمرغ به صورت رایگان, دانلود بازی ایرانی سیمرغ, دانلود رایگان بازی سیمرغ hd, دانلود بازی سیمرغ برای کامپیوتر

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود هک بازی فروت کرفت با پول بی نهایت نسخه مود شده
چهار شنبه 16 فروردين 1396 ساعت 12:56 | بازدید : 10629 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی مود شده فروت کرفت با پول بی نهایت

دانلود بازی فروت کرفت نسخه مود شده

دانلود بازی فروت کرفت با پول بی نهایت

فروت کرفت (نبرد میوه‌ها) اولین بازی کارتی ایرانی است که توسط یک گروه توسعه‌دهنده جوان ایرانی تولید شده است.

در این بازی با بیش از ۲۰۰ شخصیت جدید و مهیج آشنا خواهید شد. این شخصیت‌ها به شما کمک میکنند مجموعه‌ای از بی‌نظیرترین کارتها را جمع‌آوری کنید، با پیشرفت در روند بازی وارد لیگهای هفتگی شوید و به صورت زنده و “همزمان” با دیگر بازیکنان نبرد کنید.

لینک دانلود بازی

جو رقابتی این بازی، هیجانی باور نکردنی ایجاد خواهد کرد. شما میتوانید با دوستان خود متحد شوید، قبیله‌های متعددی را ایجاد کنید و برای دشمنانتان که از سراسر ایران انتخاب میشوند خطر بزرگتری محسوب شوید.

اگر با بازیهای آنلاین آشنا هستید از این بازی و این رقابت میان دوستان خود لذت خواهید برد.

دانلود بازی مود شده فروت کرفت با پول بی نهایت, دانلود بازی فروت کرفت با پول بی نهایت, دانلود هک مود بازی فروت کرفت, دانلود بازی هک مود بینهایت فروت کرفت, بازی فروت کرفت با لینک مستقیم, دانلود بازی فروت کرفت نسخه مود شده
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


دانلود بازی کی پولدار تره نسخه مود شده
سه شنبه 15 فروردين 1396 ساعت 14:19 | بازدید : 649 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی کی پولدار تره با لینک مستقیم

دانلود بازی جدید کی پولدار تره اندروید

دانلود بازی کی پولدار تره برای اندروید

همونطور که از اسمش مشخصه اینجا تمام داستان ها سر همینه, یعنی:
کی پولدار تره؟

اینجا سه چیز از همه مهمتره:

اول پول, دوم پول و سوم هم پول

اینجا با پول همه کار میشه کرد.

لینک دانلود بازی

داستان خیلی سادست, شما اول هیچ پولی ندارید, هیچ دارایی ندارید, هیچ تخصصی ندارید و حتی جایی هم برای زندگی ندارید.

به قول معروف شما باید از صفر شروع کنید, شغل بدست بیارید درآمدش

رو جمع کنید, درس بخونید و تخصص خودتون رو بالا ببرید تا بتونید شغل های بیشتری بدست. وقتی پولدار شدین میتونین کلی دارایی های مختلف مثل لباس, موتور, ماشین و ملک بخرید و به مرور لوکس تر و لوکس تر زندگی کنید.

در نهایت ثروت و دارایی خودتون رو با دیگران مقایسه کنید تا بالاخره معلوم بشه که:

کی از همه پولدار تره؟

دانلود بازی کی پولدار تره با لینک مستقیم, دانلود بازی کی پولدار تره برای اندروید, دانلود بازی کی پولدار تره نسخه مود شده, دانلود بازی کی پولدار تره هک مود بینهایت اندروید, دانلود بازی کی پولدار تره ؟, دانلود بازی جدید کی پولدار تره اندروید
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی بی خاصیت ها با پول بی نهایت
دو شنبه 14 فروردين 1396 ساعت 14:43 | بازدید : 6086 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی بی خاصیت ها نسخه مود شده اندروید

دانلود بازی بی خاصیت  ها برای اندروید

دانلود بازی مود شده بی خاصیت ها با پول بی نهایت

در این بازی سرتاسر هیجان. سربازهایتان را برای یک پیروزی افتخار آمیز وارد میدان نبرد کنید و از شوخی های بامزه آنان با یکدیگر و همچنین تیکه های خنده دار آنان بعد از شکست دشمنانتان، لذت ببرید .

 

لینک دانلود بازی

دانلود نسخه هک شده بازی بی خاصیت ها, دانلود بازی بی خاصیت ها ایرانی پول بی نهایت, دانلود بازی هک شده بی خاصیت ها برای اندروید, دانلود بازی بی خاصیت ها با پول بی نهایت, دانلود نسخه هک شده بی خاصیت ها کامپیوتر

بازی Pocket Troops عنوان اکشن آنلاینی است که توسط موتور گرافیکی یونیتی طراحی شده و آمده تا شما را با گیم پلی پر زد و خوردش حسابی سرگرم کند. پیش از پرداخت به المان های این عنوان، باید بگوییم که استودیو مدریک بازی را بومی سازه کرده و با نام «بی خاصیت ها» به انتشار رسانده است تا بازیکن های ایرانی بتوانند ماجراجویی فراموش نشدنی تر برای خود رقم بزنند.

دانلود بازی ایرانی بی خاصیت ها مود شده, دانلود هک بازی بی خاصیت ها پول بی نهایت, دانلود هک بازی بی خاصیت ها با لینک مستقیم, دانلود نسخه هک شده بازی بی خاصیت ها

دانلود بازی بی خاصیت ها نسخه مود شده اندروید, دانلود بازی مود شده بی خاصیت ها با پول بی نهایت, دانلود بازی مود شده بی خاصیت ها بی نهایت, دانلود  هک مود بینهایت بازی بیخاصیت ها, بازی اندروید بی خاصیت مود شده برای اندروید, دانلود بازی بی خاصیت  ها برای اندروید
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی مود شده گشت پلیس هک شده پول بی نهایت
یک شنبه 13 فروردين 1396 ساعت 14:41 | بازدید : 10384 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی گشت پلیس با پول بی نهایت

دانلود بازی گشت پلیس نسخه مود شده

دانلود بازی مود شده گشت پلیس با پول بی نهایت

به علت وسعت فضای بازی و گرافیک بالای آن به دستگاهی با حداقل یک گیگابایت رم برای اجرای خوب بازی نیاز می باشد.

شما در نقش پلیس موتورسوار توی شهر تهران ، به دنبال دزدها و مجرمها  خواهید بود. در بازی گشت پلیس می تونی آزادانه در محله های آشنای شهر گشت زنی کنی. ماموریتهای هیجان انگیز و بازیهای جانبی متنوع منتظر شماست.

گشت پلیس عنوان بازی جدید نیروی انتظامی است که امکان دانلود و نصب آن بر روی تلفن های همراه هوشمند فراهم شده است. در بازی گشت پلیس کاربر با گشت زنی در سطح شهر تهران با متخلفان برخورد کرده و البته امکان گشت زنی آزاد در سطح معابر را نیز دارد.

دانلود اینترنت

در این بازی کاربر در نقش پلیسی جوان، در نقطه خاصی از شهر تهران در حال گشت زنی برروی موتور است که با دریافت مأموریت، موظف می‌شود در زمانی سریع به محل جرم برسد و در نهایت با دستگیری مجرم برنده خواهد شد.شما می توانید بازی گشت پلیس را به صورت رایگان از سایت دانلود اینترنت دریافت فرمایید.

لینک دانلود بازی

ویژگی های بازی گشت پلیس Gasht Police 1.85 :

آنطور که ناجی هنر اعلام کرده است در این بازی اماکن و نقاط مختلف پایتخت همچون منطقه شش شهرداری به طور کامل بازسازی شده است.
بر اساس اطلاعاتی که کافه بازار از این بازی منتشر کرده است، این بازی حاصل کار تیمی پانزده نفره از متخصصان هنری و فنی به مدت نه ماه است تا بیش از 32 هزار شئ در محیط بازی، بیش از 40 دقیقه نریشن، ده‌ها کلیپ انیمیشن سه بعدی، بیش از 40 موشن کمیک و در حجمی کمتر از هفتاد مگابایت گنجانده شود.

دانلود بازی گشت پلیس با پول بی نهایت, دانلود بازی مود شده گشت پلیس با پول بی نهایت, دانلود بازی هک شده مود شده با پول بینهایت گشت پلیس اندروید, بازی گشت پلیس برای اندروید, دانلود بازی گشت پلیس هک مود بینهایت, دانلود بازی گشت پلیس نسخه مود شده
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


دانلود بازی هک شده پهلوان و زامبیها برای اندروید
شنبه 12 فروردين 1396 ساعت 14:28 | بازدید : 157 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی پهلوان و زامبیها برای اندروید

دانلود بازی پهلوان و زامبیها با لینک مستقیم

دانلود بازی پهلوان و زامبیها با پول بی نهایت

زامبی ها وارد شهر تهران شدند…. فرید و هوشنگ و شهرام و باقی بچه محلا و قصاب محل و کارگرای ساختمون و خلاصه همه شهر زامبی شدند. حتی عروسکه فست فوتیه سره بیست متری هم ….
شهروندا در حال فرار کردن از دست اونا هستند تا مثل اونا نشند.

http://downloadinternet.ir/

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

طبق گزارشات رسیده پهلوونای شهر توی زورخونه مرکزی تشکیل جلسه دادند و قراره طی یکسری عملیاته ضربتی تهرانو از شر زامبیها نجات داده و اونارو نابود کنند.پهلوونا همچنین توی یک اقدام جالب توجه موفق به ساخت دستگاهی به اسم جت پک شدند که هم پرواز میکنه و هم تیر میزنه!

پس همراه پهلوونا باشید و با کمک اونا و البته جت پکشون تهرانو پاک سازی کنید. نگران نباشید ، زامبی کشی نه تنها دشوار نیست بلکه خیلی هم لذت بخشه و خنده داره (:

منبع : دانلود بازی

دانلود بازی پهلوان و زامبیها برای اندروید, دانلود بازی پهلوان و زامبیها با پول بی نهایت, دانلود بازی ایرانی پهلوان و زامبی ها مود شده بی نهایت سکه, دانلود بازی پهلوان و زامبیها با پول بی نهایت و مود, مود هک بینهایت بازی پهلوان و زامبیها, دانلود بازی پهلوان و زامبیها با لینک مستقیم
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نسخه مود شده بازی دژبان
جمعه 11 فروردين 1396 ساعت 13:20 | بازدید : 374 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی دژبان برای اندروید

دانلود رایگان بازی دژبان اندروید

دانلود بازی دژبان با پول بی نهایت

 

برنده بهترین بازی پاریس - برنده سیمرغ بلورین بهترین گرافیک - منتخب بهترین بازی سال از نگاه کاربران این بازی بر اساس یک داستان واقعی طراحی شده است...
اینجا باید مغزت کار کنه و حرفه‌ای باشی! چرا؟ چون ساخت کل قلعت هممه چیش با خودته !

به دژبان خوش آمدید! یک بازی محافظت از برج بر مبنای قوانین فیزیک با گرافیک خیره‌کننده! هم تکنفره هم چند نفره !

ذهن خلاق
 توی دژبان می‌تونی قلعه خودت رو با استحکامات و دیوارهای قوی، صلاح‌های پیشرفته دفاعی و کلی امکانات دیگه بسازی و در مقابل قلعه دشمنانت قرار بگیری و با حمله کردن به قلعه دشمنانت اون‌ها رو نابود کنی! فکر می‌کنی از پسش بر میای ؟

ویژگی‌های بازی دژبان:
پیاده‌سازی شده بر اساس قوانین فیزیک
یک بازی اکشن و استراتژیک حرفه‌ای
دارای داستان واقعی
امکان به‌روز رسانی اسلحه‌ها، اسپل‌ها و کاراکترها
۸ قهرمان بزرگ
کنترل راحت و سریع برای تبلت و موبایل



دانلود بازی دژبان برای اندروید, دانلود بازی دژبان با پول بی نهایت, دانلود بازی دژبان هک مود بینهایت, دانلود دژبان اندروید, دانلود بازی دژبان برای اندروید, دانلود رایگان نسخه هک شده دژبان با پول بینهایت, دانلود بازی دژبان برای اندروید با پول بی نهایت, دانلود آموزش هک کردن و نسخه مود بازی دژبان, دانلود بازی دژبان برای اندروید نسخه پول بی نهایت, دانلود بازی دژبان با الماس بی نهایت, دانلود بازی دژبان ورژن هک شده الماس بی نهایت, دانلود بازی دژبان نسخه هک مود شده پول سکه بی نهایت, دانلود بازی دژبان پول بی نهایت برای اندروید, دانلود بازی پول بی نهایت دژبان,  دانلود بازی دژبان ورژن هک شده الماس بی نهایت, دانلود نسخه مود شده بازی دژبان
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نسخه مود شده بازی کابوس دشمن
پنج شنبه 10 فروردين 1396 ساعت 13:4 | بازدید : 3678 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی کابوس دشمن برای اندروید

دانلود رایگان بازی کابوس دشمن با لینک مستقیم

دانلود بازی کابوس دشمن نسخه پول بی نهایت هک مود شده

پس از خاطره بازی با قارچ خور و کمی فسفر سوزاندن در شوتیله و آجربازی، به اندازه ی یک بازی در تلفن هایتان هم که شده اسلحه در دست بگیرید و در لباس مدافعان امنیت ایران سمت تکفیری‌ها نشانه بروید. مطمئن باشید برای گرافیک بازی به اندازه‌ای زحمت کشیده‌ایم که حس یک رویارویی واقعی با تروریست‌ها را تجربه کنید.

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

در «کابوس دشمن» می‌توانید از بین۸ شخصیت که هرکدام توانایی و سلاح خاص خود را دارند یکی را انتخاب کرده و حتی با ارتقا دادن قدرت‌های او در محیط های طراحی شده توسط تیم خاطره سازان به مبارزه بپردازید. این بازی از مراحل متعددی تشکیل شده است که شما باید یکی پس از دیگری آنها را به اتمام برسانید و مهارت خود را افزایش دهید زیرا که مراحل سخت تر می شوند. همچنین می توانید برای به پایان رساندن مراحل از امکاناتی نظیر : شخصیت های متفاوت با توانایی های متفاوت، نارنجک، پیشتیبانی توپخانه و قابلیت هایی نظیر کنترل زمان ، هدف تقلبی و… استفاده کنید. «کابوس دشمن» یک بازی رایگان است پس رقابت آنلاین با بقیه مبارزان و به اشتراک گذاشتن نظرات و انتقاد‌هایتان با خاطره سازان را فراموش نکنید.
امیدواریم از این بازی لذت ببرید

دانلود بازی کابوس دشمن نسخه بی نهایت, دانلود بازی ایرانی کابوس دشمن مود شده, دانلود بازی ایرانی کابوس دشمن هک شده, دانلود نسخه هک شده بازی کابوس دشمن, دانلود بازی کابوس دشمن ایرانی پول بی نهایت, دانلود هک بازی کابوس دشمن پول بی نهایت, دانلود نسخه مود شده بازی کابوس دشمن, دانلود هك بازی کابوس دشمن پول بی نهايت

منبع : دانلود رایگان

باز نشر : دانلود نرم افزار

دانلود رایگان بازی کابوس دشمن برای اندروید, دانلود رایگان بازی کابوس دشمن, دانلود بازی ایرانی کابوس دشمن, بازی مود شده کابوس دشمن, دانلود نسخه هک شده بازی کابوس دشمن, دانلود رایگان بازی کابوس دشمن با لینک مستقیم

 

 

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی farm town با پول بی نهایت
چهار شنبه 9 فروردين 1396 ساعت 13:17 | بازدید : 7942 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی دهکده باصفا Farm Town برای اندروید

دانلود بازی دهکده باصفا Farm Town با لینک مستقیم

دانلود رایگان بازی دهکده باصفا Farm Town با پول بینهایت

در این بازی فقط کنترل مزرعه در دست تو نیست، بلکه تمام دهکده به پیشرفت و توسعه تو بستگی داره. از کمک دوستانت استفاده کن و یک کار گروهی راه بیانداز. به همه کمک کن. کسی چه میدونه شاید تو شهردار جدید دهکده بشی. در ادامه با ما همراه باشید.

 

midanid.com

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

این بازی داستان مزرعه تو با تمام هیجاناتش رو برات رقم میزنه. فقط باید شروع کنی! به بازی مهیج و چالش برانگیز زندگی در دهکده و مزرعه داری خوش اومدی.

از کاشت و برداشت هر نوع گیاه یا میوه ای در مزرعه ات لذت ببر! هرچیزی که فکرشو بکنی: یونجه، ذرت، سبزیجات، میوه ها و آلبالو و تمشک.

مزرعه ات رو به یک شهر کارتونی تبدیل کن شهری که همیشه دوست داشتی داشته باشی. ده ها مدل غذای مختلف تهیه کن.

از معادن جواهرات استخراج کن مزرعه ات رو تکمیل تر کن. وسیله های مختلف رو درون مزرعه پیدا کن و ازشون استفاده کن.

گل های زيبا و زینتی و خیره کننده سراسر دنیا رو در مزرعه خودت رشد بده و از اونها محصولات خارق العاده ای تولید کن.

کشتی بخار رو تعمیر کن تا توریست های زیادی به دیدن شهر کارتونی تو بیان و از سوغاتی هایی که برات میارن لذت ببر.

کلی گوسفند و گاو و اسب و مرغ و خروس و گربه خونگی به مزرعه بیار و یک باغ وحش با حیوانات خونگی بساز!

درختای میوه متنوع بکار و پای سیب تهیه کن. همه از پای سیب و یک لیوان شیر لذت میبرن!

از هیجان زندگی محلی و با صفای مزرعه لذت ببر و مثل یک تاجر تجارت کن!

منبع : دانلود رایگان

باز نشر : دانلود نرم افزار

دانلود رایگان بازی دهکده باصفا Farm Town برای اندروید, دانلود رایگان بازی دهکده باصفا Farm Town با پول بینهایت, دانلود بازی هک شده دهکده با صفا, دانلود بازی دهکده باصفا نسخه مود شده, دانلود رایگان بازی دهکده باصفا نسخه هک شده, دانلود بازی دهکده باصفا Farm Town با لینک مستقیم
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


آموزش هک بازی مزرعه نمونه
پنج شنبه 3 فروردين 1396 ساعت 16:1 | بازدید : 1748 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی مزرعه نمونه برای اندروید

دانلود بازی آنلاین بهترین مزرعه اندروید

بازی جدید مزرعه نمونه برای اندروید

دانلود بازی مزرعه نمونه مود شده با لینک مستقیم

 

دانلود بازی مزرعه نمونه برای اندروید, دانلود بازی مود شده بهترین مزرعه اندروید, دانلود بازی مزرعه نمونه مود شده با لینک مستقیم, بازی جدید مزرعه نمونه برای اندروید, دانلود مزرعه نمونه مود شده هک شده, دانلود بازی مود شده بهترین مزرعه اندروید

Top Farm یک بازی استراتژی آنلاین در سبک بازی های مزرعه داری میباشد. در این بازی یک مزرعه در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به کاشت و برداشت انواع محصولات مختلف کشاورزی بپردازید و سرمایه خود را افزایش دهید. این بازی مزرعه داری که به صورت سه بعدی طراحی شده است تجربه مدیریت مزرعه رویایی را برای شما به ارمغان می آورد و در ان گرافیک اچ دی رنگارنگ، صداگذاری مهیج و طراحی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی متفاوت را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی:

  • تجربه بهترین بازی کشاوری ۳D اندروید
  • امکان کاشت و برداشت انواع محصولات
  • انجام انواع سفارشات و برای کسب و کار
  • امکان ملاقات و همکاری با همسایه ی خود

بازی آنلاین میباشد، همچنین این بازی نسخه مود شده ندارد

منبع : دانلود رایگان

 

 

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود نسخه مود شده زامبی ها مردگان قاتل
چهار شنبه 2 فروردين 1396 ساعت 14:46 | بازدید : 7402 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان زامبی ها مردگان قاتل برای اندروید

دانلود بازی زامبی ها مردگان قاتل با لینک مستقیم

دانلود رایگان زامبی ها مردگان قاتل با پول بینهایت

داستان بازی
ویروس T، دنیا رو به پایانش نزدیک کرده، جنگ برعلیه زامبی‌ها شروع شده و مردم توی خطر شروع یک مبارزه خونین قرار گرفتن و تو به عنوان یکی از معدود بازماندگان در تلاش برای زنده ماندن، وظیفه ات اینه که خیابون ها رو از زامبی‌ها پاک سازی کنی و راه بقای خودت رو با پشت سر گذاشتن مراحل چالش بر انگیز و پر خطر به پایان برسونی.
زامبی ها: مردگان قاتل یه بازی اکشن اول شخص هست که اگر شما هم طرفدار بازی های هیجان انگیز باشید به هیچ عنوان نمیتونی از دستش بدی. انگشتت رو از روی ماشه بر ندار، چون قراره توی این دنیای ویروس زده پر خطر حسابی برای بقاء تلاش کنی. مهارت هات رو به عنوان قاتل مردگان متحرک ارتقاء بدی.
اسلحه خونه رو با اسلحه هایی مثل شات گان‌ها  و مسلسل‌های گوناگون گسترش بده و از مهارت‌هات برای کشتن مردگان از طریق مرحله های پر از هیجان و وحشت بازی استفاده کن. با تجربه کردن بخش های متفاوت و خونین بازی برای بقای خود مبارزه کنید. در مرحله های نبرد نهایی حسابی خون راه بیاندازید، مهارت های هدفگیری‌تون رو در ماموریت‌های تک تیراندازی امتحان کنید و بازمانده‌های ویروس زده رو توی ماموریت های پشتیبانی در سراسر جهان به جاهای امن راهنمایی کنید. از ساحل های استوایی گرفته تا زمین های خاکی همه جا میدان نبرد شماست.
اگر جراًت مبارزه با این زامبی‌ها داشته باشی و بتونی زنده بمونی شاید حتی بتونی تمدنی که توسط مخرب ترین ویروس تاریخ نابود شده رو دوباره احیا کنی. پس منتظر چه چیزی هستی؟ خودتو به سایر بازمانده ها ثابت کن.

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

منبع :دانلود نرم افزار

دانلود رایگان زامبی ها مردگان قاتل برای اندروید, دانلود رایگان زامبی ها مردگان قاتل با پول بینهایت, هک بازی زامبی ها مردگان قاتل, دانلود بازی dead target هک شده, دانلود بازی هک شده زامبی ها مردگان قاتل, دانلود بازی زامبی ها مردگان قاتل با لینک مستقیم

 

 

 

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی خروس جنگی نسخه هک مود شده پول سکه بی نهایت
سه شنبه 1 فروردين 1391 ساعت 12:41 | بازدید : 13571 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی خروس جنگی با پول بی نهایت

دانلود رایگان بازی خروس جنگی نسخه مود شده

دانلود بازی خروس جنگی با پول بی نهایت

Rooster Wars ( خروس جنگی ) نام بازی ایرانی و تمام فارسی و به شدت اعتیاد آور برای اندروید می باشد ، گرافیک فوق حرفه ای ، درگیر شدن با بازی و سبکی کاملا نو و اکشن از خصایص این بازی می باشد. شما بعد از نصب بازی قادر به انتخاب خروس خود از سه نژاد مختلف می باشد ، بعد از انتخاب خروس خود قادر می باشید در مسابقات تن به تن از بازیکنان در سراسر ایران و جهان شرکت می کنید ، پیروزی در هر مسابقه به منزل دستیابی به سکه می باشد ، شما این سکه ها را می توانید برای تجهیز خروس خود خرج کنید.

در این بازی شما هزاران آیتم برای تجهیز کردن خروس خودتان در اختیار دارید ، سلاح های مختلف زره های متعدد و منابع انرژی تمامی آنها به کمک شما می آیند تا بتوانید بر حریف خود غلبه کنید ، همچنین بازی دارای لیگ حرفه ای می باشد که با قرار گیری در هر لیگ امتیاز مبارزات شما تغییر می کند و امتیازهای خاصی برای صعود به لیگ بالاتر در نظر گرفته شده است.  مبارزات در این بازی را بر خلاف سایر بازی های آنلاین می توانید مشاهده کنید و شاهد شکست و یا پیروزی خروس خود باشید.

جدا از بخش مسابقات این بازی دارای یک بخش داستانی نیز می باشد که شما با ورود به آن با خروس های بدنامی که آرامش شهر را بر هم زده اند مبارزه می کنید و از این طریق نیز می توانید به کسب امتیاز بپردازید.

این بازی به صورت آنلاین می باشد یعنی شما برای ورود به بازی باید اینترنت داشته باشید ، پیداری سلاح ها و زره های شما در طول مسابقات پایین میاید و شما باید به تعمیر آنها بپردازید مثلا برای سلاح ها  در این لحظه 4عدد 40 در نظر گرفته شده است که شما بعد از 40 مسابقه باید سلاح خودتان را تعمیر کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

در کل بهترین بازی استراتژیک و فوق اعتیاد آور ایرانی همین بازی خروس جنگی می باشد که علاوه بر کار روی گیم پلی بازی و گرافیک بسیار روان آن داستان و روند بازی نیز بی شک شما را درگیر خود خواهد کرد و چه بسا ساعتها از وقت خود را روزانه صرف این بازی کنید.

بخش منابع بازی نیز به خوبی گسترش یافته است و شما قادر خواهید بود از طریق این بخش الماس ، سکه و ... برای تجهیز سازی خروس خود خریداری کرده و آن را تجهیز نمایید. بازی خروس جنگی قابلیت نصب روی اندروید 2.3.3 به بالاتر را داراست.

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

قابلیت های بازی Rooster Wars خروس جنگی :

 

- قابلیت مشاهده مبارزات خروس ها

- قابلیت انتخاب خروس خود بین سه نژاد مختلف

- گیم پلی فوق العاده حرفه ای با گرافیک بالا

- دارای بخش های مختلف برای تجهیز خروس خود

- قابلیت انتخاب آیتم های گوناگون نظیر سلاح ها و زره ها

- رقابت آنلاین با دوستان خود در سراسر دنیا

- قابلیت ایجاد اتحاد با دوستان

منبع :دانلود نرم افزار

دانلود رایگان بازی خروس جنگی با پول بی نهایت, دانلود بازی خروس جنگی با پول بی نهایت, دانلود بازی هروس جنگی هک شده, دانلود نسخه هک شده خروس جنگی, دانلود بازی خروس جنگی مود شده, دانلود رایگان بازی خروس جنگی نسخه مود شده
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود نسخه مود شده بازی کلش آف زامبی
دو شنبه 30 اسفند 1395 ساعت 20:49 | بازدید : 1080 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی کلش آف زامبی برای اندروید

دانلود بازی کلش آف زامبی Clash of Zombies

دانلود بازی کلش آف زامبی با پول بینهایت

 


یک بازی استراتژیکی آنلاین و دقیقا شبیه سازی شده از بازی معروف و پرطرفدار Clash Of Clans می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Hangzhou Kreed Network&Technology به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است . در این بازی نیز همانند کلش آو کلنز باید ساختمان اصلی خود را بنا کرده و اطرافش را با دیوار احاطه کنید و به وسیله ساختمان ها و سلاح هایی که در دست دارید در مقابل زامبی ها و همچنین سایر بازیکنانی که بطور آنلاین به شما حمله کرده اند دفاع کنید و همچنین به وسیله نیروها و ارتشی که در اختیار دارید و مدام ارتقایشان میدهید به دهکده سایر کاربران حمله ور شده و داراییهایشان را به یغما ببرید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Apoc Wars: Zombies Clash اندروید :
✤ شامل هزاران stuff: دشمنان، قهرمانان، کارفرمایان، سلاح ها و …
✤ ساخت لیگ اختصاصی خود برای شرکت در جنگ های چندنفره با دوستان
✤ نبرد با زامبی ها و گرفتن ان ها برای استفاده در نبردها و ارتش خود
✤ بازی به صورت ارنا با دیگر بازیکنان و دوستان انلای نسراسر جهان برای امتیاز
✤ کمک به Dr. X و ساخت سرزمین برای تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی
✤ امکان چت با کاربران و بازیکنان آنلاین سراسر جهان از طریق خود بازی
✤ دارا بودن آیتم ها و بخش های بهتر و زیادتر از کلش آف کنز

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

منبع‌ : دانلود نرم افزار

دانلود رایگان بازی کلش آف زامبی برای اندروید, دانلود بازی کلش آف زامبی با پول بینهایت, دانلود کلش اف زامبی بی نهایت, دانلود بازی کلش اف زامبی هک شده, کلش اف زامبی هک شده برای اندروید, دانلود نسخه هک شده کلش اف زامبی, کلش اف زامبی هک شده رایگان, دانلود کلش اف زامبی هک شده, دانلود هک کلش اف زامبی, دانلود بازی کلش آف زامبی Clash of Zombies
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هک بازی پارکینگ حرفه ای 2
یک شنبه 29 اسفند 1395 ساعت 13:1 | بازدید : 3931 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی پارکینگ حرفه ای ۲ برای اندروید

دانلود بازی پارکینگ حرفه ای ۲ با لینک مستقیم

دانلود رایگان بازی پارکینگ حرفه ای 2

برای دانلود رایگان بازی پارکینگ حرفه ای ۲ به ادامه مطلب بروید

 

شاید پارکینگ حرفه ای 2 با پشت سر گذاشتن عنوان پیشینش توانسته باشد خود را به عنوان بهترین بازی شبیه سازی اتوموبیل رانی به اثبات برساند اما این حرف ها زمانی منطقی هستند که تنها به ایران اشاره داشته باشیم. چون اگر بخواهیم به بقیه عناوین مشابه جهان نگاه بیندازیم، پارکینگ حرفه ای 2 فقط یک اپلیکیشن متوسط خواهد بود. ممکن است کمبود امکانات اینجا بتواند ضعف های بازی را بپوشاند ولی مسئله این نیست.

با وجود این که پارکینگ حرفه ای 2 نسبت به قسمت قبلی اش پیشرفت های زیادی داشته، متاسفانه توسعه دهنده از ایده های عنوان خود به خوبی استفاده نکرده است؛ به همین خاطر کلمه «بر باد رفته» که به پتانسیل های بازی اشاره می کند را به کار بردیم. با ما و معرفی پارکینگ حرفه ای 2 همراه باشید تا با المان های مثبت و ضعف های ساخته تیم کوچک مجیکال ورلد آشنا شوید.

این بازی نسخه مود شده ندارد

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

هندلینگ بازی بسیار نرم بوده و تجربه ای لذت بخش از رانندگی به شما هدیه می دهد. همچنین می توانید مکانیزم های کنترل هم شخصی سازی کنید. بد نیست بدانید که قسمت پیشین، بخش مرحله ها با رانندگی آزاد جدا بود اما اینجا ماموریت با رانندگی آزاد ترکیب شده و باید با رفتن روی نقاط مشخص شده آن ها را دریافت نمایید.

منبع‌ : دانلود نرم افزار

دانلود نسخه پول بی نهایت پارکینگ حرفه ای 2, آموزش هک کردن بازی پارکینگ حرفه ای 2 Pro Parking اندروید, دانلود نسخه مود شده بازی پارکینگ حرفه ای 2, دانلود نسخه هک شده بازی پارکینگ حرفه ای, دانلود بازی پارکینگ حرفه ای 2 هک شده, دانلود بازی پارکینگ حرفه ای 2 مود شده, دانلود بازی پارکینگ حرفه ای با پول بی نهایت, هک بازی پارکینگ حرفه ای 2, دانلود نسخه هک شده پارکينگ حرفه ای 2, دانلود نسخه مود شده پارکينگ حرفه ای 2, دانلود نسخه دول بی نهایت بازی پارکينگ حرفه ای 2

دانلود بازی پارکینگ حرفه ای ۲ برای اندروید, دانلود رایگان بازی پارکینگ حرفه ای ۲, دانلود بازی ایرانی پارکینگ حرفه ای, دانلود بازی پارکینگ حرفه ای با پول بینهایت, دانلود بازی پارکینگ حرفه ای با پول بی نهایت, دانلود بازی پارکینگ حرفه ای برای کامپیوتر, دانلود بازی پارکینگ حرفه ای ۲ با لینک مستقیم

 

 

 

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی مزرعه شگفت‌انگيز Star Farm نسخه پول بی نهايت
شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 17:11 | بازدید : 636 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی مزرعه شگفت‌انگیز Star Farm پول بی نهایت

دانلود رایگان بازی مزرعه شگفت انگیز Star Farm

دانلود بازی مزرعه شگفت‌انگیز Star Farm پول بی نهایت

برای دانلود بازی مزرعه شگفت‌انگیز به ادامه مطلب بروید

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

به سرزمین جادویی خوش اومدی! اولین بازی مزرعه‌داری به زبان فارسی.
من که همیشه عاشق این بودم یه زمین گنده‌ی کشاورزی داشته باشم، اونشکلی که دلم می‌خواد توش چیزای مختلف بکارم، یه کلبه باحال داشته باشم، گاو و گوسفند و مرغای بانمک داشته باشم و حسابی بهشون برسم. نظر تو چیه؟

بازی Star Farm یه بازی مزرعه‌داری باحال به زبان فارسیه که توش کاراکترهای بانمکی رو ملاقات می‌کنی. توی بازی می‌تونی:

۱ . مزرعت رو اونشکلی که میخوای طراحی کنی
۲ . محصولات کشاورزی و میوه‌های خوشمزت رو با دوستات به اشتراک بگذاری
۳ . از جاهای مختلف سفارش بگیری و ازش کسب درآمد کنی
۴ . شهر رویایی خودت رو بسازی و به ملاقات‌کننده‌هات خوشامد بگی

منبع : دانلود رایگان نرم افزار

دانلود رایگان بازی مزرعه شگفت‌انگیز Star Farm پول بی نهایت, دانلود بازی مزرعه شگفت‌انگیز Star Farm پول بی نهایت, بازی مزرعه شگفت انگیز نسخه هک شده, دانلود بازی هک شده مزرعه شگفت انگیز, بازی مود شده مزرعه شگفت انگیز با پول بینهایت, دانلود رایگان بازی مزرعه شگفت انگیز Star Farm
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نسخه جدید بازی سالار نسخه پول بی نهایت
جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 19:32 | بازدید : 1700 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی سالار ۲ با لینک مستقیم

دانلود رایگان بازی سالار نسخه ۲

دانلود بازی سالار 2 با پولی بی نهایت

برای دانلود بازی سالار ۲ به ادامه مطلب بروید

.com

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

گه از قدیم سالارو بازی کردین که پس حتما میدونین وقتی اسم هیولا میاد وسط یعنی چی! یک نسخه کاملن متفاوت توی حرکات و فیزیک بازی که حالا طبیعی تر شده و بازیش شبیه حرکت واقعی ماشیناست.حالا می تونین خیلی سریعتر و راحتتر حرکت کنین و توی آسمون بچرخین و کلی سکه بیشتر جمع کنین. اینجوری ماشینتون رو هم سریعتر ارتقا میدین و بیشتر تمرکزتون رو میذارید روی شکستن رکوردها.

منبع :دانلود رایگان نرم افزار

دانلود رایگان بازی سالار ۲ با لینک مستقیم, دانلود بازی سالار ۲ با پولی بی نهایت, دانلود هک بازی سالار۲, دانلود بازی سالار ۲ پول بی نهایت, دانلود بازی سالار با پول بی نهایت, دانلود بازی سالار۲ پول بی نهایت, دانلود بازی سالار هک شده, دانلود رایگان بازی سالار نسخه
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود نسخه هک شده بازی والیبال مدرن ایرانی
چهار شنبه 25 اسفند 1395 ساعت 12:46 | بازدید : 17221 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی نسخه مود شده والیبال مدرن ۲۰۱۶ اندروید

دانلود بازی والیبال مدرین نسخه هک شده برای اندروید

دانلود رایگان بازی والیبال مدرن 2016 نسخه بی نهایت

برای دانلود بازی والیبال مدرن ۲۰۱۶ به ادامه مطلب بروید

هیجان واقعی بازی والیبال را در والیبال مدرن ۲۰۱۶ با تیم ملی ایران تجربه کنید

دانلود نسخه هک شده بازی والیبال مدرن 2016, دانلود بازی والیبال مدرن 2016 نسخه مود شده, دانلود نسخه بی نهایت والیبال مدرن اندروید, دانلود نسخه هک شده بازی والیبال مدرن

میتوانید گرافیک بازی را برای اجرای روانتر از قسمت تنظیمات پایین بیاورید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

این بازی روی گوشی های ضعیف اجرا نمیشود

منبع :دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی نسخه مود شده والیبال مدرن ۲۰۱۶ اندروید, دانلود رایگان بازی والیبال مدرن ۲۰۱۶ نسخه بی نهایت, دانلود والیبال مدرن برای اندروید, دانلود بازی والیبال مدرین نسخه هک شده برای اندروید, دانلود نسخه هک شده بازی والیبال مدرن ۲۰۱۶, دانلود رایگان بازی والیبال مدرن برای کامپیوتر, والیبال مدرن ۲۰۱۶ اندروید, خرید بازی والیبال مدرن, دانلود بازی والیبال مدرن برای pc
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


دانلود نسخه پول بی نهایت بازی سلحشوران
سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 13:29 | بازدید : 1707 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی سلحشوران با پول بینهایت برای اندروید

دانلود رایگان بازی سلحشوران با لینک مستقیم

دانلود بازی سلحشوران با پول بینهایت برای اندروید

 

داستان بازی :

در زمان های خیلی دور نیکی و بدی با یکدیگر پیمانی بستند تا به قلمرو یکدیگر وارد نشوند.اما بدی همانند تمام داستان ها بر سر پیمان خود نماند وبرای تصاحب قدرت بیستر به قلمروی نیکی حمله کرد، اما با ظهور پهلوانان نیرو های بدی با شکست سختی روبرو شدند.بدی که دیگر راهی برای پیروزی نداشت از جادوی سیاه استفاده کرد و پهلوانان را تسخیر و به جان یکدیگر انداخت به همین ترتیب نبردی سخت بین سلحشوران در گرفت .

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

سبک بازی :

سلحشوران یک بازی در سبک مبارزه ای است. شما در این بازی یک قهرمان را انتخاب میکنید و به نبرد با سایر قهرمانان های بازی می پردازید.،پس سعی کنید با تربیت قهرمان خود و خرید تجهیزات بهتر در این آورد گاه پیروز و سر بلند شوید و به نیکی کمک کنید تا دوباره قلمرو خود را گسترش دهد..

منبع :دانلود رایگان نرم افزار

برای دانلود با موبایل کد QR زیر را اسکن کنید

دانلود بازی سلحشوران با پول بینهایت برای اندروید

دانلود بازی سلحشوران مود هک شده پول بی نهایت, دانلود بازی سلحشوران با پول بینهایت برای اندروید, دانلود بازی سلحشوران برای اندرويد با پول بی نهايت, دانلود نسخه پول بی نهایت بازی سلحشوران, دانلود بازی سلحشوران با پول بی والماس نهایت, هک بازی سلحشوران اندروید + الماس و سکه, دانلود بازی سلحشوران هک شده, دانلود بازی سلحشوران با پول بی نهایت, دانلود بازی سلحشوران مود شده
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی باقلوا با سکه ی بینهایت
دو شنبه 23 اسفند 1395 ساعت 13:4 | بازدید : 986 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی باقلوا نسخه مود هک شده با پول بی نهایت

دانلود بازی باقلوا با پول بی نهایت برای اندروید

دانلود نسخه مود شده بازی باقلوا با پول بی نهایت

 

اگر به دنبال یک بازی معمایی کاملا متفاوت، جدید و فوق العاده سرگرم‌کننده هستید، همین حالا با دریافت این بازی رایگان کامتان را شیرین کنید.
هدف این بازی حل جدول‌هایی نامرتب است که شما باید در آن کلمه مورد نظر را پیدا کنید، برای شما بیش از ۶۰۰ مرحله مختلف  را آماده کرده‌ایم که هر کدام میزان هوش و ذکاوت شما را مورد سنجش واقعی قرار می‌دهد. پس اگر فکر می‌کنید نسبت به دوستانتان میزان هوش بیشتری دارید این بازی جذاب بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در طول حل جدول‌ها با مناظر و زیبایی‌های ایران زمین بیشتر آشنا خواهید شد و سفری خواهید داشت به شهربادگیر‌ها در یزد، پاسارگاد و آرامگاه کوروش بزرگ، شمال همیشه سبز و جنوب گرم و صمیمی، و ده‌ها جاذبه‌ی دیگر. بازی دارای ۳۲ کاراکتر است که هر کدام بیانگر میزان هوش شما است. اگر جدول‌های بیشتری را حل کنید هوش شما ارتقاء پیدا می‌کند. اما زیبایی‌های این بازی فقط به این موارد خلاصه نمی‌شود. ویژگی‌های گرافیکی و هنری و استفاده از کاراکتر‌های ایرانی و موسیقی سنتی و اصیل در این بازی به بهترین شکل ممکن استفاده شده است. پس همین حالا فرصت را از دست ندهید و این بازی کاملا متفاوت و سرگرم‌کننده و  رایگان را دریافت کنید.

برای دانلود بازی روی عکس زیر کلیک کنید

download from dlfreesoftware.com

برای دانلود جواب ها روی عکس زیر کلیک کنید

download from dlfreesoftware.com

منبع:دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی باقلوا نسخه مود هک شده با پول بی نهایت, دانلود نسخه مود شده بازی باقلوا با پول بی نهایت, باقلوا هک شده رایگان, دانلود بازی هک شده باقلوا, دانلود هک بازی باقلوا, بی نهایت باقلوا, دانلود نسخه مود شده باقلوا, دانلود بازی باقلوا با سکه ی بینهایت و با آزاد بودن تمام مراحل, دانلود بازی باقلوا با سکه بی نهایت, دانلود نسخه هک شده باقلوا, دانلود بازی باقلوا با پول بی نهایت برای اندروید
نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی موتوری ۲ نسخه مود شده
پنج شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 19:5 | بازدید : 2459 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی محبوب ایرانی موتوری ۲

دانلود بازی ایرانی موتوری نسخه ۲ برای اندروید

دانلود رایگان نسخه هک شده بازی موتوری 2 برای اندروید

برای دانلود بازی موتوری ۲ به ادامه مطلب بروید

توی موتوری ۲ همه کارهایی که تو موتوری میکردید، رو میتونید انجام بدید و خیلی چیزها هم اضافه شده. از تعداد موتورها و حرکت ها بگیرید تا شخصیت های داستانی که تو طول بازی باهاشون تعامل دارید.
باید ماموریت ها رو انجام بدید و برای خودتون لباس و موتور آزاد کنید. اگه رفتید روی حرکت زدن، سعی کنید تعادلتون رو رو موتور حفظ کنید تا بتونید سکه های بیشتری بگیرید. هر چی سطحتون توی بازی بالاتر بره، حرکت های بیشتری براتون باز میشه.
باید مسافرتتون رو تو ۴ تا شهر ادامه بدید و از ماجراهای زندگی آقای موتوری با خبر بشید.

نسخه مود شده این بازی موجود نمیباشد

برای دانلود بازی موتوری ۲ روی عکس زیر کلیک کنید

download from dlfreesoftware.com

منبع :دانلود رایگان نرم افزار

دانلود نسخه مود شده موتوری ۲, دانلود رایگان نسخه هک شده بازی موتوری ۲ برای اندروید, بازی موتوری هک, دانلود بازی هک موتوری, دانلود نسخه هک شده بازی ایرانی موتوری, دانلود هک شده بازی موتوری, دانلود بازی موتوری مود شده, دانلود بازی هک شده ی موتوری

 

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی اندروید رایگان اپیزود دوم 41148
چهار شنبه 18 اسفند 1395 ساعت 15:4 | بازدید : 207 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی ۴۱۱۴۸ اپیزود چهارم برای اندروید

دانلود رایگان بازی ۴۱۱۴۸:۴ برای اندروید

دانلود رایگان بازی 41148 اپیزود چهارم

داستان بازی :

سینا تنتا، مردی که گذشته خود را فراموش کرده و درگیر ماجراهایی مرگبار شده است، سرانجام به هویت واقعی خود پی می برد. اما این پایان ماجرا نخواهد بود و برای به اتمام رساندن ماموریت خود، با شخصیت هایی جدید، مکان های مخفی و اتفاقات وحشتناک مختلفی روبرو خواهد شد. مسیری همراه با خون و فریب و خشونت در پیش روی شماست و برای رسیدن به هدف و روشن شدن همه رازها، باید بهای آن را پرداخت کنید.

توجه داشته باشید : درصورتیکه صفحه در قسمتهایی از بازی سیاه شد، بازی را دوباره اجرا نموده و گرافیک پایین را انتخاب کنید. همچنین بازی در تعداد اندکی از دستگاه های Asus اجرا نخواهد شد. برای اطمینان از اجرای بازی، اپیزود سوم بازی را به رایگان دانلود کرده و بر روی گوشی یا تبلت خود امتحان کنید.

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود هک بازی محبوب ارتش جیبی 100 % امتحان شده
سه شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 11:51 | بازدید : 1634 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود رایگان بازی ارتش جیبی

دانلود بازی ارتش جیبی نسخه مود شده

دانلود بازی ارتش جیبی

دانلود کرک بازی ارتش جیبی

دانلود بازی ارتش جیبی بدون محدودیت

برای دانلود بازی ارتش جیبی به ادامه مطلب بروید

 

دانلود رایگان بازی ارتش جیبی, دانلود بازی ارتش جیبی نسخه مود شده, دانلود کرک بازی ارتش جیبی, دانلود بازی ارتش جیبی بدون محدودیت, دانلود بازی ارتش جیبی, دانلود (بازی جنگی) ارتش جیبی, نسخه بی نهایت بازی ارتش جیبی

یک بازی بسیار سرگرم کننده برای دوستداران بازیهای جنگی و استراتژی.

در نبردهای تک نفره شرکت کنید و با شکست دادن دشمن قدرت نیروهاتون رو افزایش بدید و تا میتونید پیشرفت کنید.

در مبارزات آنلاین شرکت کنید و با بازیکنان دیگه رقابت کنید و ببینید میتونید جزو ۱۰ نفر برتر بشید تا همه ببینن که قوی ترین ارتش رو دارین!

یادتون نره که همیشه به ارتشتون سر بزنید تا با دریافت طلای جمع شده تو معدنتون پول کافی برای ادامه نبرد رو داشته باشید.

مهم: اگر خرید درون برنامه ای کردید ولی یاقوت رو دریافت نکردید خرید شما از بین نمیره. از اتصال اینترنتتون مطمین بشید و در فروشگاه روی همون آیتمی که خریدین بزنید تا تایید بشه.
یک بازی بسیار سرگرم کننده برای دوستداران بازیهای جنگی و استراتژی.
در نبردهای تک نفره شرکت کنید و با شکست دادن دشمن قدرت نیروهاتون رو افزایش بدید و تا میتونید پیشرفت کنید.
در مبارزات آنلاین شرکت کنید و با بازیکنان دیگه رقابت کنید و ببینید میتونید جزو ۱۰ نفر برتر بشید تا همه ببینن که قوی ترین ارتش رو دارین!
یادتون نره که همیشه به ارتشتون سر بزنید تا با دریافت طلای جمع شده تو معدنتون پول کافی برای ادامه نبرد رو داشته باشید.

دانلود

منبع : دانلود رایگان

باز نشر : nextroid.ir

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود هک بازی هی تاکسی پول بی نهایت
دو شنبه 16 اسفند 1395 ساعت 20:43 | بازدید : 2164 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود بازی هی تاکسی برای اندروید

دانلود بازی ایرانی هی تاکسی با پول بینهایت

شما در بازی Hey Taxi یک راننده تاکسی می باشید که باید با مسافران سر و کله بزنید و آن ها را از مبدا تا مقصد برسانید و دستمزد خود را دریافت کنید. دقت کنید اخلاق هر مسافر متفاوت است و شما باید باب میل مسافر رانندگی کنید تا پول بیشتری بتوانید از مسافر بگیرید. باید مواظب باشید جریمه نشید و تصادف نکنید. اگر مسافری از رانندگی شما ناراضی باشد پول کمتری به شما خواهد داد. با به دست آوردن پول های بیشتر می توانید ماشین خود را ارتقا دهید و پول بیشتری از مسافر های خود بگیرید. ماشین خود را اسپرت کنید و آهنگ های جدید را برای مسافران پلی کنید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

ویژگی های بازی Hey Taxi اندروید :

  • پخش آهنگ هنگام رانندگی
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • گیم پلی جذاب و جالب
  • امکان ارتقای ماشین
  • پشتیبانی از تمامی دستگاه های اندروید
  • سرعت عملکرد بالا
  • بدون تبلیغات
  • کاملا رایگان
  • حجم کم

این بازی نسخه مود شده ندارد

نرم افزار دانلود منیجر برای مک, دانلود office برای مک, دانلود photoshop برای مک, نرم افزار مک چیست, دانلود بازی برای مک بوک پرو, نرم افزار اتوکد برای مک, مک اپل

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود برنامه و نرم افزار مک بوک و آدرس macsoftware.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 18
:: بازدید سال : 606
:: بازدید کلی : 9518